Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2010 14:44 - за един SMS...и шапчица червена
Автор: 1etty Категория: Забавление   
Прочетен: 1608 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 25.10.2014 07:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По едно радио върви реклама: " Топ уикенд и шопинг на наши разноски!!! - само един SMS със следното съдържание..." . Слушах, слушах и въпреки здравия разум не устоях! Пратих SMS-а с прилежно написани, според инструкциите в рекламата, данни и съдържание, на съответния кратък номер. И моментално получих следния отговор: " Vie se registrirahte za uchastie v SMS-igrata na spiasanie zdraven jurnal. Chetete spisanieto za da razberete dali pechelite. Blagodarim Vi za Uchastieto."
Този обратен SMS породи следните асоциации в моята глава:
1. Тези се подиграват със слушателите!;
2. Възможно ли е аз да съм объркала номера или текста?!;
3. Че толкова стара и неграмотна ли съм, че да ми е време за здравен журнал?!;
4. Аз прилежно им пълня кофичката с смс за 1,20/с ДДС, а те дори не ми дават надежда че ще спечеля! (поне да бяха написали само: Благодарим Ви за участието. Вие се регистрирахте успешно.);
6. Тези от това радио - този път нещо са объркали. (имало е други игри, участвала съм и всичко си беше наред предишните пъти...);
7. Повече няма да им участвам в игрите - да видят те! Един слушател по-малко!

Да, ама не устоях на последното...Продължих да си слушам същата радиостанция и продължих да слушам и същата реклама призоваваща да пусна СМС-на кратък номер. Искаше ми се да спечеля. По природа съм Наивна. Нещо все ме човъркаше от вътре заради този получен СМС. И звъннах в радиото:
Аз: - Здравейте, нали е актуално това с СМС-ите за спечелване на уикенд?
Весел женски глас: - Да разбирасе и в момента вървеше рекламата.
Аз: - Ама точно затова звъня, вече пуснах SMS-а, ама получих в отговор нещо странно...(цитирам получения SMS).
Весел женски глас - А, би трябвало да попитате колегите от сутрешния блог, то аз не знам защо така...
Аз: -Ама то СМС-и само сутрин ли трябва да се пращат? Ама да пратя ли още един? Ама защо трябва да си купя Здравен журнал? Ама ако нещо съм объркала да пратя още един СМС?
Весел женски глас: - Ами то сигурно е грешка в системата...Сега ще попитам....
Аз (наум):....(сега ще си говорим и за грешката дали е вярна...)
Весел женски глас: Да станала е грешка в системата...
Аз (вече много весело): А, не! Ако трябва да пратя още един СМС, а ? Да пратя ли?
Весел женски глас: Ами ако не ви представлява трудност...
ДРУЖНО ВЕЧЕ СЕ СМЕЕХМЕ И ДВЕТЕ!!!

СЕГА ЗНАМ СЪС СИГУРНОСТ ТОЗИ ПЪТ НЯМА ДА СПЕЧЕЛЯ ДОРИ И ДА ПРАЩАМ СМС-и ВСЯКА МИНУТА!

P.S. абе първия смс беше на кирилица, може да не са го разбрали; сигурно ако пратя на латиница ще има ефект; ама се чудя с малки или големи букви; да слагам ли точка и запетайка или тире; ама да не го отхвърли пак системата?!




Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 1etty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 288312
Постинги: 64
Коментари: 69
Гласове: 861
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол