Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2010 17:20 - Да гризнеш дървото...
Автор: 1etty Категория: Забавление   
Прочетен: 2557 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 17.12.2010 15:13


Ето един виц: Двама приятели се срещат.
- Пич - казва първия - открих нова супер стойка "Бобърче"!
- Я, дай насам! Довечера съм на среща, може да ми върже! - възкликва втория.
- Ами трябва да си на стълбище с парапет; казваш на мадамата да се наведе хубаво и то започва да издава един звук, такъв точно като бобърче...
На другия ден двамата пак се срещат:
- К во пусна ли ти снощи?
- Ами всичко беше добре, ама не се получи точно така, както обясняваше. Бяхме на стълбището, правихме каквото правихме, тя се наведе, ама...не стана така.
- О, приятелю извинявай! Аз съм пропуснал да ти кажа най-важното!
- И какво е то?
- Ами гледай, сега - като се наведе докато ти я оправяш, и кажи да гризе парапета и така...



Що ли се сетих за него?! Ами в поредицата на житейските ми лутания, се оказа че все някой е пропускал да ми каже да гриза парапета. Т.е. пропуснал е оново най-важното, за да се получи желания ефект. В цялата последователност от действия и напътствия от сорта: 1-во и после; така пък онака; и колко е важно да бъдеш сериозен; са пропуснали да ни посочат най-важното, за да се получи нужният краен ефект. В тази връзка мога да продължа и за рецептите с изпуснатата съставка; и за учи за да сполучиш; и защо няма триене в блог.бг?!













Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ledeniq - :)
23.10.2013 01:47
ако един майстор готвач винаги разкрива точните съставки на рецептата си, няма да бъде много дълеч времето, когато ще има много майстори готвачи като него, и той няма да се отличава мнгого много от тълпата.
Ако искаш да си малко по-напред от другите, пази тайните на успехите си.
;)
цитирай
2. 1etty - не съм майстор...
24.10.2013 13:06
аааааааа, в този случай не става въпрос за успехите ми, а за прецакванията, които са ни все по-чести спътници в днешно време...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 1etty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285848
Постинги: 64
Коментари: 69
Гласове: 858
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол