Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 22:40 - ЗА ДА МЕ ХАРЕСАШ
Автор: 1etty Категория: Лични дневници   
Прочетен: 190 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08:23


Заради теб, само за ти се харесам!!! Помниш ли какво ми каза?

1-ва случка
Ти: На конска опашка много ти отива.
Аз: цяла година ходих вързана на конска опашка.

2-ра случка
Ти: Ама ти май имаш склонност да интимничиш, ще се наложи да ограничим вижданията. Виж с Ванчето не е така...
Аз: И какво прави Ванчето?
Ти: Помага ми в домакинството.
Аз започнах да ти помагам в готвенето, в мието на чинии...и спрях на втория ден, но не от хитрост, а от обида.

3-та случка
Ти:* Има и други дебели не си само ти, ама те са много по-готини, всички ги харесват; ето виж сестрата на "Душичката"- тя е много по-дебела от тебе, ама всички казват че е супер и много я харесват...Пък ти си една...* 
Аз: Добре и с какво е по-различна от мен?
Ти: Ами слуша чалга, говори глупости и всички се забавляват, спи с мъже.
Аз - започнах да слушам чалга, научих се да говоря простотии и спах със скапан мъж, но в границите на ДОБРИЯТ ВКУС.

4-та случка
Ти(след секс): Искам хубава, умна и добра жена, като жената на Пешо. 
Аз (нямаше как да бъда като НЕЯ - ЧУЖДАТА ЖЕНА, и тихичко се свих)

5-та случка:
Ти: Трябва да си махнеш окосмяването. (10000пъти)
Обезкосмих се и ми останаха белези. 
Ти: Леле жена, какви мустаци имаш. (1000000пъти).
Нямах мустаци, а БЕЛЕЗИ.
Отидох в медицински център за премахване на белези:
сега съм частично обезобразена.


Ти все нещо не ми харесваш.
Аз пък пораснах :-Р

P.S. Ако Ти се разпознаеш, в някоя от горните случки, значи имало е период от време в който съм държала на теб и твоето е мнение е било цялата ми вселена... Бил си мой приятел и си ме наранил.

(само на тИ. мога да простя, защото беше малка)

Виж: "Грим с усмивка" - https://1etty.blog.bg/zabavlenie/2013/12/28/grim-s-usmivka.1222923
но вече неискам да се гримирам...
"ТОВА АКО Е ЖИВОТ...?!"






Тагове:   сълза,   живот,   смях,   Захариева,   ети,   боЧева,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 1etty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 288323
Постинги: 64
Коментари: 69
Гласове: 861
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол