Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2011 11:35 - Имало девствени мъже!
Автор: madam Категория: Тя и той   
Прочетен: 9866 Коментари: 5 Гласове:
5



Обещах, че ще напиша нещо за студентските преживявания и приятните мигове в това хубаво време и като се замислих най-интересната случка с мъж в живота ми тогава не беше нито с преподавател, нито с някой голям сваляч, а с едно момче, което се оказа, че може би е последния девствен мъж на 22 години. Не зная какво толкова намират мъжете в това да са „първите”, защото моя спомен от този миг не беше нещо особено, но това, което аз изживях и усещането да съм първа на някого остави незабравим спомен в съзнанието ми, към който с удоволствие се връщам.   Беше краят на семестъра и идваше времето за учене, отделно с това имаше и доста курсови работи за писане, така че това е обичайното време за ходене в Народната библиотека. Естествено не и за мен, предпочитах другата „Библиотека” и не само, като място за по-приятни изживявания, но все пак трябваше да се гледа и за образованието. А с годините в университета забелязах, че всяко по-така хубаво и отворено момиче, успяваше да открие сред колегите си един или повече ученолюбиви студенти, които да помагат в точно тази дейност по пазене на място на лекции, писане на лекции, ходене в библиотеки и друга досадна учебна дейност, която смущаваше иначе веселия и забавен студентски живот.   Моят студент го открих още в средата на първия семестър, умно и симпатично момче, което повече от година все се изчервяваше като ме погледнеше, но пък иначе ревностно ми пазеше място на лекции, даваше ми ги и ми обясняваше какво трябва да зная, пишеше курсовите ми работи и въобще, беше истинско злато за мен. Обичах си го по особен начин и винаги бях мила с него, но нищо повече. В края на този семестър обаче неговите неща станаха повече, а започна и работа, така че не можеше да покрива цялото мое обучение както досега и затова изведнъж и аз се оказах посетител на читалните на Народната, като ходехме заедно, за да може да ми помага.   Времето беше хубаво, аз бях хубава, настроението ми беше хубаво, а той все така се изчервяваше като ме погледнеше, независимо че прекарвахме по няколко часа заедно. Първоначално не обръщах особено внимание на това, още повече че бях във вихъра на нова връзка. Нали знаете, всяко готино момиче трябва да изживее своя романс със спортист, по възможност футболист…. Е и аз влязох в кюпа. Случайно и малко като по филмите, но така се получи. Нямаше как да зная, че онзи идиот който подпря малкото ми туинго с големия си джип е бил някакъв известен футболист – този спорт слабо ме вълнуваше и това, което можех да разпозная като лице от него беше онзи португалски сладур Роналдо, но хич не зная какви са му футболните умения и на него. Та докато му виках и го ругаех, за това че беше одраскал нежната броня на милото ми туинго не знаех, че хокам спортна звезда, а нито той нито аз можеше да предположим, че точно тогава аз няма да отида на срещата с приятелките, на която се бях запътила, а и той ще пропусне тренировката си.   И така от повече от месец в пълна степен изучавах какво и как е да бъдеш в леглото на футболист. Но не за това ми беше думата. Не зная доколко хубавия и редовен секс ме правеше по флиртаджийски настроена, но постепенно желанието да виждам колегата ми изчервен докато ме гледаше се изостри, а с него и начините, с които предизвиквах тази реакция в него. Да не говорим, че възползвайки се от близостта ни в библиотеката той чат пат уж неволно се опираше в мен отзад и аз с лекота можех да отчета, какви са истинските му мисли и желания. Е, поне се успокоих, че мъжа си остава мъж, дори когато е в библиотека. Оставях го да се отърква така в мен, като понякога също толкова случайно се притисках по-плътно до него, след което се обръщах и невинно му се усмихвах. Ех, и сега като си спомня изражението на лицето му и цялото му високо и слабо тяло, стегнато от напрежение се усмихвам с удоволствие. Така се забавлявах и го дразнех, като в началото не влагах нищо повече в тази не чак толкова невинна игра.   Но любопитството и риска понякога могат да бъдат много силен афродизиак и да действат неудържимо в подходяща ситуация. А какво по-възбуждащо за едно младо и отворено момиче от идеята да прелъсти задръстения си колега в лоното на науката…. Не че търсех възможност и място специално, но понякога нещата просто се случват. Трябваше да намерим някакви книги, които се оказа, че не са в каталозите в централното фоайе на библиотеката, а в един от коридорите. Беше събота преди обяд и имаше малко хора. Бях в характерното за последните дни предизвикателно облекло – дънки с ниска талия по тялото ми и къса блузка с голо пъпче. Намерих съответния каталог и започнах да отварям шкафчетата в търсене на нужните заглавия. Както обикновено в тази ситуация той застана зад мен и скоро усетих как „случайно” се притиска към дупето ми. И как съвсем не случайно около точката на допир се оформя едно твърдо нещо. Позволих му да остане така по-дълго от обикновено, като същевременно в главата ми се оформяше същността на ситуацията и възможността.   Усмихнах се вътрешно и се изправих назад, притискайки се в него. Той понечи да отстъпи, но аз се задържах и натиснах дупето си към полувъзбудения му член. Обърнах се леко, за да не го смутя и тихо прошепнах – „Харесва ли ти?”. Не беше нужно да отговаря, а и очевидно му беше трудно да върже смислена дума или изречение. Кимна отривисто, беше толкова готин с този отнесен поглед и отворени в очакване очи. „ И на мен” – казах му, след което се огледах наоколо – хора нямаше. Пъхнах ръка между телата ни и чак се учудих на сръчността, с която ръката ми свали ципа на панталона му и го обхвана. Бързах, не случайно, не исках да му дам шанс да се дръпне с извинения, не исках да му дам възможност да мисли, исках нещо мое си!   Той потръпна, понечи за секунда да се дръпне, но в следващата секунда члена му придоби размери, които и в най-смелите си мисли не бих очаквала да открия в мъж като него, явно бях в сезона на големите…. Усмихнах се повече от доволна от реакцията, отново се огледах за хора, след което се завъртях, измъкнах го, за да мога да го виждам и силно го притиснах с ръка. Той понечи да каже нещо, но нямаше нужда, аз имах точно тази нужда. Някак успях да вдигна по високо тениската си и спермата се разля по голото ми коремче на мощни и плътни вълни, насочвана умело от ръката ми. Другата ръка сложих под пъпа си, за да не оставя тази гъста благодат да се разлее и да изцапа дънките ми, че знаете - не се пере. Гледах го в очите и събирах спермата му в шепичката си. Беше повече от хубаво, целият се беше стегнал, очите му ту се затваряха плътно, ту се отваряха и ме гледаха с един още по-особен и приятен за мен поглед.   Не зная откъде е дошло онова клише, че бързото свършване на мъжа е лошо и че разваля секса. Винаги съм го възприемала като комплимент, като израз на силната възбуда, която съм предизвикала и обещание за страхотен секс след това. Свърщва продължително, което още повече увеличи моето удоволствие. Явно и той беше жертва на същото клише, защото като свърши рязко се дръпна от мен, прибра го в панталона и взе да реди някакви несвързани думи в някаква форма на извинение. Казах му – „Ако млъкнеш ще ти дам да ме целунеш” и докато той си стърчеше така смълчан направих крачка към него, наведох главата му и го целунах. Непохватността му ме изненада, но го отдадох на стреса от случилото се. Отново се отдръпнах и му казах „Никога не се извинявай на жена, на която току що си показал, колко всъщност я желаеш” и докато осмисляше думите се заех с другото нещо, което нямах търпение да направя, вдигнах другата си ръка и гледайки го започнах да поемам спермата му с уста. Имах чувството, че очите му ще изскочат от орбитата и се чувствах повече от щастлива от изживяната случка. Взех си хубавата доза от това обичано от мен питие и извадих мокра кърпичка от чантата си, за да се почистя. Чуха се стъпки в коридора. Усмихнах се- бях успяла да се възползвам чудесно от отдалата се възможност и никой не успя да ни хване.   Малко по-късно седяхме в кафето долу, той ме гледаше сякаш е видял нов човек и затова му казах „Хей това, което се случи сега беше много хубаво, но не си прави илюзията, че това значи връзка нито си помисляй да си развалим хубавите отношения – Ясно?”. Той кимна съвсем убедено, но виждах че нещо го притеснява все още. Попитах го, той пак се изчерви, казах му че това вече не е интересно и да казва каквото има. Едва не ми падна ченето в чашата с капучино когато чух… „Ами… девствен съм….”. Досега не бях гледала на него като на сексуален обект и вярно че беше малко сухар, но иначе беше високо, стройно и симпатично момче с дълбоки кафяви очи и топли и плътни устни. Не можех да си представя, че такова момче, което е и умно и при условие, че бях виждала разни момичета да се опитват да се сближат с него видимо харесвайки го, ама хич не можех да си представя, че е девствен. „Да не ме бъзикаш” попитах…. „Не”, този поглед не можеше да лъже. „Сигурен ли си, че така не сваляш заблудени гаджета”. Така се изчерви и притесни, че имах чувството, че съм го ударила с нещо….. „Сам ли си този уикенд в стаята си?” – той кимна, все още не знаех какво точно правя, но в съзнанието ми ясно кънтеше знанието, че моят приятел има мач в провинцията и точно сега го няма в София. Кимна ми утвърдително „Ще дойда в пет часа в стаята ти, приготви се!”. Успокоих се, че след като излезе от ступора ми отговори – „Ще взема презервативи”, беше ме разбрал правилно, щях да бъда много разочарована ако ме срещнеше с цветя и подаръци, а няма това важно за осъществяване на намеренията ми средство!   Бях идвала и друг път в стаята му в студентски град и знаех, че е чист и подреден. Сега ми направи впечатление, че се е опитал да създаде допълнителна атмосфера. Свещи, вино, музика… Хареса ми че е инициативен. Точка за него! Но в случая това си беше мое завоевание. Не го оставих много много да се разсейва и да се занимаваме с несъществени за случая неща. Съблякох го чисто гол, без да събличам нищо от себе си. Не че имаше много какво – бях в една лека и предизвикателна рокля без сутиен и с високи обувки. Високите обувки бяха добра идея. Не съм джобно гадже, но не съм и от високите, а когато мъжа е над един осемдесет и пет вратът ми се изкривяваше като стояхме прави и трябваше да го гледам в очите. Е, нямах идея да стоим прави дълго, но това което видях ми хареса. Беше слаб, но строен…. Възбуден и…. голям. Голям и хубав. Той стоеше така гол твърд и голям и чакаше какво ще предприема. Свалих бързо роклята и едва не се засмях с глас, като видях как подскочи члена му като видя гърдите ми. После ми каза, че винаги е искал да ги види и да им се порадва. Повечето мъже, които познавам искат същото. Хубави са ми и много им се радвам – мъжете също. Но в този момент това нямаше значение. Приближих се до него и го обгърнах с ръка. Плъзнах я по целия му ствол, за да усетя в пълнота дължината и големината му. Вдигнах глава и го целунах. Показах го как харесвам да ме целуват… Учеше бързо, но… и свършваше бързо. Поне първия път… и втория. Усещах го как тръпне в ръката ми и как тялото му се стяга от движението ми и от все по интензивния „разговор” между устните и езиците ни. Осмели се да погали гърдите ми – простенах, притисна ги по-силно и ги целуна. Точка за него. Обгърнах го още по силно, оголих главата му напълно и плъзнах рязко ръка надолу „Ше…св…” и спермата му бликна и се разля по тялото ми опръсквайки и гърдите ми. Имах чувството, че и аз ще свърша когато тези пръски докоснаха кожата ми. Явно се беше възстановил напълно от предобедното ни изживяване в библиотеката. Гъсти и силни струи усещах върху себе си. Когато свърши напълно го целунах жадно, след което се спуснах надолу и го поех в устата си. Приятно и хубаво. Обичам мъжкия член в устата си не само когато го възбуждам така, но и когато го целувам и поемам след като е свършил. От движенията на устата и ръцете ми усетих, че няма да е трудно да го върна към живот бързо. Това беше добро начало. Точка за него. Не си говорехме много в този момент.   Малко по късно лежахме в леглото. Аз бях отгоре, а по телата ни имаше пръски вода.   Целувахме се и галех члена му. Спуснах го и го поех с уста. Вече беше твърд и готов. Отметнах косата си и вдигнах очи – гледаше ме. Започнах да движа устата и езика си по него. Едва не свърши, когато плъзнах главата си напред и малко по малко той изчезна целия в устата ми. Не ми беше лесно да го направя при този размер, но всичко е въпрос на знание и желание. Не го оставих да свърши и да ме задави. Извадих го и му сложих презерватив. Похвалих се за сръчността си или пък не трябваше. Възседнах го и го поех в себе си. Изживях невероятен оргазъм още когато го усещах как се плъзва все по-дълбоко и по-дълбоко докрай в мокрото ми влагалище. За миг замрях върху него, после се задвижих плавно, за да го усетя в пълна степен. Взех ръцете му и ги поставих върху гърдите ми. Явно нямаше нужда от повече подкана. Започна да ги мачка и гали. Надигна се и ги целуна. Започна да се движи заедно с мен, стараейки се да влезе в ритъма ми. Помагах му и го насочвах, а той учеше бързо. Усетих го как става все по динамичен и движенията му все по-бързи, бях толкова възбудена, че това хич не ме притесняваше. „Ще свърша” този път успя да го каже. Чух го в трепета на мощен оргазъм. Извадих го бързо от мен, презерватива полетя нанякъде и миг след това доволно и жадно го пиех в устата си. А той щедро ме даряваше с хубава и все още гъста сперма….   После малко си починахме и пак се награбихме. Вече си говорехме. Не за звездите. Беше любопитен – питаше ме какво ми харесва и как да го прави. Показвах му някои неща, други сам откриваше. Невероятно усещане. Учех го и го учех точно как да го прави, че да ми се хареса най-много на мен. Беше добър ученик. Този път издържа доста по-дълго, не броях моите оргазми. Пак го изпих. Вечеряхме и заспахме. Голи, невероятно е усещането да се унесеш така и кожата ти да се опира в кожата и тялото на мъж. Обичам това усещане, а още повече обичам сутрешните ерекции. Неговата беше поразителна. Отново го поех с устни, а малко след това той ми върна жеста. Целуваше ме жадно и със страст между краката, явно имаше талант за това. Свърших. Той продължи да ме целува, след което ме издърпа върху себе си и пъхна езика си в устата ми. Повече от хубаво. Усетих, ръцете, които вече съвсем свободно и смело опипват тялото ми. Може да беше закъснял, но бях повече от сигурна, че всяка жена попаднала в ръцете му ще изпита страхотно удоволствие.   Изведнъж замря. Погледнах го в очите и попитах „Какво”…. „ами….. чудех се….”- какво”…. „знаеш ти си ми първата….дали и аз може в нещо да съм ти ….” Чак сега усетих, че ръцете му са застинали притискайки силно двете полукълба на дупето ми. Не бях правила подобно нещо досега и винаги съм отказвала мераците на разни мъже да се пъхнат там, на моят футболист също, но изведнъж осъзнах, че не мога да откажа. „И аз искам да си ми първия….” Отговорих му, а колкото и голям и твърд да беше члена му, който усещах на коремчето си, стори ми се, че набъбна двойно. Подготвих го внимателно, а и себе си. Не знаех, че може да има толкова сладка болка. Сълзите ми се стичаха свободно от очите ми, докато той бавно проникваше там, но нямаше сила, която да ме накара да го спра…. Болеше, но не чак толкова, колкото очаквах, а психологическото усещане, което създаваше това проникване в мен го превръщаше в наслада. Тогава все още не знаех, че скоро ще постигна и физическа наслада от този акт и че той ще стане нещо приятно и обичайно за сексуалните ми преживявания в бъдеше. Девственикът ме направи недевствена. Беше невероятно. А след като се успокоих от болката от дългото проникване, открих удоволствието от това да го правя така. Моят ученик, който беше и мой учител беше повече от внимателен, но все така твърд, голям и настоятелен. Половин час по късно в резултат и от стимулирането на клитора ми и  проникването на неговите и моите пръсти във влагалището ми и от все по-приятното изживяване в резултат на все по настоятелното движение на члена му в дупето ми изживях такъв оргазъм, от който просто припаднах. Когато се съвзех отново го изпих, а след като отново възстанови възможностите да ме чука с пълна наслада и изследователска страст се заех да изучавам това ново и все по обещаващо удоволствие, което представляваше аналния секс. Той беше достоен партньор в това изследване, видимо доволен от това, което прави и удоволствието, което ми носи…   Няколко часа по-късно се облякох, целунах го и си тръгнах. Не знаех, че някога мога да го пожелая и че с него ще изживея такова удоволствие. Карах бързо към вкъщи. Исках да имам достатъчно време за една вана и да се оправя, преди да се срещна по-късно с моя футболист. По радиото чух, че са били и че той бил голмайстор, а винаги когато вкарваше гол, след това с особена интензивност искаше да вкарва още „голове”. Зачудих се, дали мога да понеса още секс толкова скоро, а след това се запитах какво ли ще е като му покажа новите възможности, за които досега той няколко пъти беше налитал, а аз все му отказвах. Е, сигурно от мнозина ще получа онзи петбуквен етикет, но какво пък, не мисля, че сексът е нещо, което трябва да определя чувствата и да се ограничава от тях. Ако това ме прави такава – е, такава съм.

А за тези, които се чудят дали и друг път правих секс с моят девственик, ще кажа, че да, но това е една съвсем друга история, която се случи в съвсем друго време и определено имаше съвсем други последствия и характер за мен, а и за живота ми…..



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - бляк
31.03.2011 11:46
бляк
цитирай
2. madam - какво е "бляк"
31.03.2011 12:04
какво е "бляк"
цитирай
3. madam - може да е свършил просто човека и ...
31.03.2011 12:24
анонимен написа:
може да е свършил просто човека и сега да има проблеми с клавиатурата - та затова само бляк. Хубави изживявания си имала като студентка и още по-хубаво, че ни ги разказваш така... еротично-откровено! Продължавай в същия дух:)


Би било хубаво, ако е така:)))))) Благодаря трети и четвърти, много сте мили. Идеята ми е да разказвам такива случки или просто разкази и мисли, дано да е приятно за читателите!
цитирай
4. alexander1989 - Последният
17.11.2012 19:30
Е аз съм на 27 и не съм слагал, тъй че май не е последният...
цитирай
5. alexander1989 - Това истинска история ли е или из...
17.11.2012 19:38
Това истинска история ли е или измислица ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: madam
Категория: Тя и той
Прочетен: 76649
Постинги: 10
Коментари: 35
Гласове: 122
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930