Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2022 00:45 - Да плануваш Тенерифе
Автор: 1etty Категория: Туризъм   
Прочетен: 7216 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 04.05.2022 08:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От няколко години вече светът не е същия. Лавина от драматични събития, бедствия, пандемия и войни, ни карат да изпитваме и страх и несигурност... В личен план допълнително ме споходиха и драми, и кризи, затова живея като за последно. Щом видя някаква сума пари веднага я намествам, на ръба на финансовия крах съм, но не се отказвам от екскурзии. Може би "искам да се уверя, че има и щастливи цигани" (реплика от филма "Таборът отива към небето"). 
Основно винаги се придържам към нискобюджетни пътувания или почивки, които са супер изгодни, но както се казва: нищо не ми пречи да разглеждам и "менюто" на туристическите агенции, и да! има много добри екскурзии с добра програма, но за съжаление с цени, които не може да си позволи моето, средно статистическо семейство, или по-точно бедно българско семейство. И разглеждам си аз дестинации и самолетни билети, мръзна януари месец и гледам сметката за сградната инсталация на топлофикация и ми идва да се махна, да отида на красиво и топло място, като екватора например... и си казах ТЕНЕРИФЕ! Ей така ми дойде, от нищото, защо пък не, какво като няма директни полети?! Че то си е предизвикателство, да си нагласиш полетите и прекачванията, да си избереш подходящ хотел, да си откриеш забавления преди още да си отишъл...даааааа удоволствието от плануването на нова почивка или екскурзия, туризъм-крастата пак си каза думата и ме подпали...
Сервирах новината на съпруга си, след като една седмица сравнявах цени на самолетни билети и купих билетите, той се развика, че в сегашната обстановка, това е лудост, ама и той страда от туристически гъдел. Много му допада проучването да дестинациите, рови в Google, чете пътеписи, гледа карти и маршрути два месеца повтаря: Жена откажи се, докато е време! Обаче аргументацията ми се оказа примамлива и за него, повечето отзиви за Тенерифе  са със суперлативи от рода: Най-приказната почивка, Райско място на земята, Уникални преживявания, Трябва да го посетите...
Седя си, работя си един ден и мъжът ми звъни: Видя ли какво съм ти пратил? - Не не съм... Поглеждам - изпратил ми е филмчета от риалитито "Орел и решка" (виж по долу). Изгледах всички серии, в които главните герои са на Канарските острови, супер интересно ми стана и затвърди решението ми за почивка и не само това, ами се размечтах и аз да имам неограничен бюджет и неограничено време за да посетя всички острови.

Трудно ли се купуват самолетни билети до Тенерифе? - Не. 
Трудно ли се планува почивка до Тенерифе? - Не.
Вече нищо не е трудно, защото има интернет. Сядате си пред компютъра в свободното време или включвате си 5G-то на телефона и започвате...
Самолетни билети: wizzair.com   ryanair.com   esky.bg  lufthansa.com   swissair.com
Хотели: пишете hotel in Tenerife в Google, или в браузърът, който ползвате и ви излизат всички провайдери и сайтовете на самите хотели. Кеф ви booking.com hotels.com agoda.com H10 Checkin MG GP Barcelo  и още...
ЧЕ ЗАЩО СЪМ СЕДНАЛА ДА  ПИША ТОГАВА?! Пък и като се разровите в magelanci.bg ще откриете много писаници за Канарските острови от хора, които наистина са били там на почивка и други които никога не са били там, но са много компетентни...
И точно защото се разрових навсякъде за Тенерифе, съпоставих фактите и се оказа трудничко да си нагласиш нискобюджетна почивка или екскурзия до Тенерифе и не само това, а информацията за острова е много малко, в пътеписите на българите се повтарят едни и същи неща, все едно четеш клонинги, в чуждоезичните можеш да откриеш много повече информация .
От малка съм научена на Т-профила - вземаш лист хартия и правиш едно голямо Т и пишеш плюсовете и минусите, правя го щом трябва да взема решение, и плюсовете надделяха в полза на забавлението и почивката. Пресметнах грубо и сумата, която ще ни е необходима за това пътуване - 3500лв. за трима души. Трудно се оказа и купуването на самолетните билети от една авиокомпания. Почти винаги ползвам Wizzair, но до Тенерифе от София има 5 варианта: или прекачване в Лондон, или Милано, или Рим, или Мадрид или Барселона - ами сега...Нали трябва да нагласиш и обратния полет и прекачването... Започна едно сравняване и а така, а иначе, ама няма как да ги нагласиш двата полета в едната посока да са в един ден и да са евтини. Реших, че няма нищо лошо в прекачването на следващия ден или по-следващия ден, тъкмо ще се разходим в някой от горепосочените градове още веднъж. Избрах си Милано, той си ми е слабост. Особенното обаче е София-МиланоБергамо (10Е) и после МиланоМалпенса-ТенерифеЮг (15Е) т.е. от едното летище до другото не става в един ден и се налага с преспиване в Милано( с добавка за багаж и приорити по 36Е на човек) И намерих страхотно апартаментче за една нощ BB Hotels Aparthotel Desuite, близо до Стационе Централе и Корсо Буенос Айрес (отзивите в букинг са много добри и на снимките изглежда добре) - 95Е. Билети за автобусите от летището Бергамо и после до Малпенса от Terravision.com и така подсигурих отиването.
Февруари започнах да търся хотел в Тенерифе с дати за средата на май месец. Както повечето от вас знаят хотелите имат изгодни цени за early booking, ако се регистрирате на сайта на хотела могат да ви изпратят и промокод за допълнителна отстъпка. След продължително разглеждане са спряхме на Checkin bungalow Atlantida (не са никакви бунгала, а апартаменти в основната сграда и то скоро ремонтирани с много екстри) и понеже попаднах в периода на промоции, цената за премиум апартамент за 3души на All inclusive e само 700Е за 7дни - направо без пари! ( я опитайте за тази сума да намерите ол инклузив в БГ за семейство за 7дни в Албена или Златни пясъци, когато темперетурите са 25градуса по целзий). Дълго се колебахме с мъжа ми за хотела в Costa Adeje, има богат избор, повечето са апартхотели, цените не са високи, има от ОВ до ALL. Друг хотел, който ми допадна беше Coral. А в booking попаднах на една разкошна вила, която ме накара да искам да съм с 30години по-млада и да съм младоженка със богат съпруг...
Чудехме се дали престоят ни в Тенерифе ще е повече екскурзия, или повече почивка, или комбинация между двете, и така решихме, че ще си наемем кола и няма да сме зависими от градския транспорт и графици на туроператори. Пък то си е направо задължително да обиколиш целия остров, защото има много интересни градчета и забележителности. RentaCar да искаш в нет-а! Кеф ти трошки, кеф ти лимузини. Спрях се на най-евтиния вариант Volkswagen Polo 119.70E за една седмица с включена застраховка и пълен резервоар. Фирмата е        https://www.pluscar-tenerife.com/
Направих резервацията през сайта им за късен час 21:30 испанско време. Изпратиха ми мейл потвърждение след два дни, с пълни инструкции къде ще бъде паркирана колата на летището и с уверение, че ще ни чакат за подписване договор на място, пък ще видим...
Започнах да се оглеждам за атракциите, по долу във филмчетата са показани основните атракции и туристически забележителности, и след това сериалче имах ориентация и предпочитания, какво искам да видя и да посетя. 
Всичко на добра цена и на едно място може да се намери на:

https://www.triptenerife.com
wizzair I ryanair.com  също предлагат трипове

Ще си призная - най-много искам да си купя перлички в  Pearl Tenerife Armeсime
И да отида в Siam and Lorro Park, ама с мойте килограми аквапарка си остава само в сферата на добрите пожелания, поне се надявам да видя зоопарковете освен този папагалския имало и  Tenerife Zoo Monkey Park

Все още набелязваме какво да разгледаме, когато се върнем ще има и снимки и разкази...само да доживеем този момент.

Другият проблематичен казус се оказа връщането, полетите на Wizzair на връщане кацат в Италия през ноща, което е направо затормозяващо, най-близо до летищата са само скъпите хотели, където стая струва 200Е за трима за една нощувка и ми се наложи да купя билети от Ryanair, а там има един неприятен елемент - ако искаш евтини билети-няма връщане, "летиш или гориш", опция Flex, като при уизеър няма.
Но щом ще отидем, значи трябва и да се върнем...та купих билети ТенерифеЮг - МиланоБергамо и Милано Бергамо-София за 70Е на човек с включен малък куфар и приорити.
 Равносметката с багажа е следната: на всеки по 1куфар - 10кг. багаж. Мъжът ми обикновенно е с 20кг само за него, този път не знам как ще се справи с малък куфар и багаж за 7дни, ама бюджетът иска жертви!

Средата на май наближава...Пожелайте ми късмет, лек път и т.н.....

За тези от вас, коите не обичат сами да плануват, а всичко предварително да е уредено и без перипетии, препоръчвам: Почивки в Тенерифе: Profitours, Teztour, ExsoticHoliday - направо наготово с чартър от София, хотели 4звезди, организинани екскурзии от туроператора и от вас се иска само да се забавлявате и естествено предварително да платите, защото всяко удоволствие се заплаща!









Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 1etty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 287477
Постинги: 64
Коментари: 69
Гласове: 861
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол